Opór w zespole - zarządzanie antyzespołem2017-05-09 10:55:11W praktyce kierowania zespołem menedżerowie mają prędzej czy później do czynienia z oporem pracowników. Ujawnia się on w rozmaity sposób. Najczęściej poprzez: |
|
Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal2017-01-02 13:49:46Obsługa klienta Twoją tajną bronią w walce o Klienta. Spraw, by Klienci czuli, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie, a gwarantuję, że sami do Ciebie wrócą. Ba, nawet przyprowadzą znajomych! |
|
Lokaty bankowe - dlaczego warto się nimi zainteresować?2015-09-28 09:13:17Lokata bankowa to najpopularniejszy sposób oszczędzania pieniędzy nie tylko przez Polaków - również Niemcy i Hiszpanie najczęściej wybierają depozyt bankowy. |
|
Polecane szkolenia dla firm na 2014 rok2013-12-31 10:07:46Mała firma małe potrzeby, duża firma duże potrzeby – nic bardziej mylnego, bo w dzisiejszych czasach mały musi więcej, dlatego pracodawcy tych niewielkich przedsiębiorstw muszą stawiać na regularny rozwój swoich pracowników. Bez tego ich pozycja może być zachwiana. |
|
Co to jest market mapping w rekrutacji IT?2024-04-05 09:12:51Polski rynek pracy, szczególnie w branży IT, jest bardzo zawiły i bez dwóch zdań można powiedzieć, że również skomplikowany. |
|
Szkolenia miękkie – czego można się na nich nauczyć?2024-03-14 10:24:21Współczesne środowiska zawodowe kładą coraz większy nacisk na rozwój umiejętności miękkich. Dlatego szkolenia miękkie stają się częścią strategii rozwoju personelu w wielu organizacjach. |
|
Czym jest przywództwo transformacyjne? Cechy i przykłady2024-03-08 15:12:59Przywództwo transformacyjne jest stylem przywództwa, który skupia się na inspiracji i motywowaniu innych do osiągania wyższych celów poprzez wpływ na ich wartości, przekonania i aspiracje. Jest to podejście, które dąży do przekształcenia organizacji ... |
|
Techniki sprzedażowe - 5 najważniejszych, które musisz znać2024-03-08 13:43:03Techniki sprzedażowe to metody, strategie i narzędzia wykorzystywane w procesie sprzedaży w celu przekonania potencjalnego klienta do zakupu produktu lub usługi. Skuteczne techniki sprzedażowe mogą pomóc w budowaniu zaufania, pokonywaniu obiekcji klientów i zwiększaniu efektywności sprzedaży. |
|
Tomasz Wostal - ekspert ds. kredytów w stolicy Polski2024-02-28 09:48:02W obliczu niedawnego wzrostu stóp procentowych, wiele osób zastanawia się, jak te zmiany wpłyną na rynek kredytowy w Polsce, a zwłaszcza w jej stolicy. W tym kontekście, postać Tomasz Wostal, uznawanego eksperta ds. kredytów z Warszawy, zyskuje na znaczeniu. |
|
Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych2024-02-21 14:11:14W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń walka o Klienta
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.